Mycket roligt på gång

Jag har sovit en hel vecka utan väckarklocka, så jäla härligt det känns. Vaknar ändå runt 10-11. Under resten av året när jag har lediga dagar brukar jag ändå ställa klockan så jag ska få ut så mycket som möjligt av dagarna men nu under semestern skiter jag i det och det är så skönt.

Startade dagen med LCHF frukost. Nej jag äter inte strikt LCHF men jag utesluter ganska mycket speciellt på morgonen. Och det var så gott med kaviar, fler år sedan jag åt det.

I fredags var vi till Gänsen, en väns familj har stuga där. Vi grillade burgare och hade det jätte trevligt. Vi kom dit senare på eftermiddagen så något bad var jag inte sugen på då solen hade gömt sig bakom alla träd men det var tydligen 20 grader och det kändes jätte skönt när man badade fossingarna.

Igår var jag och en vän iväg till utebaren Kromme som ligger vid hamnen här i Ludvika. Där blev det en sådan här god lagerita ↓

Idag tar vi det piano. Under kommande vecka händer det mycket. I morgon ska vi hem till min mamma och äta middag med mostrar osv. På tisdag ska vi hälsa på Calles syster med familj och så får vi besök av vänner på kvällen. På onsdag ska det tvättas och packas för på torsdag åker vi till Strömstad. Och så lite pluggande mellan detta också.

Hoppas ni har haft en toppen helg ♥